pátek 8. dubna 2011

Kopřivoví lidé. Jak to vidí diváci?

Radana, Kopřivnice:
„Na Kopřivě jsem rozhodně více než popatnácté. Divadlo Neslyším jsem viděla již před třemi lety, mám ráda Karla Heřmana, líbí se mi jejich zpřístupňování světa neslyšících slyšícím, i když byl tento kus pro děti. Obdivuju je, jak utáhou hodinové představení a dokážou zaujmout děti, což je náročnější divák, než dospělý. Neuvažuji o tom, jaký typ Kopřivy jsem navštívila, vybírám si divadla a jednotlivé herce, ať jsou na té či oné přehlídce. A tady vidím tradici netradičních forem.“

Martin, fotograf:
„Šlo mi hlavně o fotky, divadlo jsem vnímal okrajově. Ale pochopil jsem, že to byl perfektní horor (Ve dne spím, v noci ne...). Především se mi líbilo střídání světel, scéna se neustále měnila a působila skvěle pochmurně, což myslím i mělo tak fungovat. Na Kopřivě jsem poprvé a když mě někdo pozve, přijedu vždy znovu rád.“

Markéta, Praha:
„Studuju divadelní vědu v Praze, ale to není ten hlavní důvod, proč jsem přijela. Zajímalo mě, jaké to bude, našla jsem si Kopřivu téměř naslepo v seznamu letošních divadelních akcí. Vlastně nevím, co se tu bude hrát, ale rozhodně se těším. Skoro si říkám, škoda že mám hotovou ročníkovou práci, ale mohla by z toho být hezká bakalářka...“
(row)

Žádné komentáře:

Okomentovat